Dagens Outfit & Facelook ( MariNicole



Byxor: Fashion Design 2;- (Designad av natashaLoka.com) - Starbazaar
Blommig topp: Archive 3;- (Rose Flower Top)
Svart kjol: Front Row 7;- (Black skirt)
Svart topp: Fallen Angel 4;- (Tube Top)
Skor: Bisou 7;- (Hot Buys Platforms) - Hot Buys
Randigt bälte: RIO 6;- (Hot Buys Belt) - Hot Buys
Svart & Rosa bälte: Pretty in pink 2;- (Belt)
Nacksmycke: RIO 6;- (Hot Buys Shoulder Chains Belt) - Hot Buys
Rosett: Pretty in pink 6;- (Hot Buys Hat) - Hot Buys
______________________________________________________________________________________________________
Kommentar: Jag gillar verkligen min outfit. Jag lyckades väldigt bra med
" Lager på Lager metoden " tycker jag. ♥
______________________________________________________________________________________________________



Kommentar: Det speciella idag, blev nog det rosa håret. Jag tycker att det blev väldigt sött,
och det matchade bra med resten av outfitten. :D



// MariNicole

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0