Fudge Boys jackor

Hejhej :) Idag råkade jag klicka fel och kom till butiken Fudge Boys. Jag började testa saker och jag hittade tre jackor som passade på flickor också. De kanske är lite breda, men annas är de fina.



Röda jackan kostar 14 sd, lederjackan kostar 12 sd och den blåa kostar 15 sd.
Alla är för superstars och finns i Fudge Boys. Jag gjorde outifts med jackorna:



Outfit 1, den röda jackan: 
Topp: Decades, 5;-
Leggings: Fallen Angel, 5;-
Skor: Folk, 5;-

Outfit 2, lederjackan:
Topp: Pretty in Pink, 5;-
Leggings: Windows on the World, 7;-
Skor: Stardoll, 5;-

Outfit 3, den blåa jackan:
Topp: Basics, 4;-
Byxor: Bisou, 6;-
Skor: Basics, 2;-

+ Jackorna. Allt förutom jackorna går att köpa om man inte är superstar.

Kommentarer
Agnes/ Greta0101

Perfa när man har en date och man fryser men killen erbjuder sig sin jacka

2011-04-28 @ 17:22:16
URL: http://Det vet du pandis

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0