När den inte passar.. - Vad gör jag då?


När jag kollade på "Nytt" i starplaza, så såg jag en fin bikini.
Så då tänkte jag ju såklart testa den. Men vad hände då? Jo, bh:n som medollen
har syntes där under, och det är ju inte alls snyggt.. En snopen MariNicole lämnar
köpcentret.. :( Men då, kom hon på att det i stardoll fanns olika sorters bh:n man kunde
köpa. Let's see! Man kan köpa sådana till alla hudfärger som inte är för superstars.


1. Gå till butiken "stardoll". Gå sedan till sjätte steget,
och välj ut den som passar din hudfärg.


2. Lägg på den! Det var lite fel hudfärg, så
man får ändra till en annan eftersom jag använder
en hudton för superstars. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0