Ny skyltfönsterskollektion: Fruiton



Hejhej :)
Nu har det kommit en ny skyltfönsterskollektion i starplaza. Två skyltdockor har
redan kommit med temat bananer. Jag måste säga att jag blev lite besvkiken...
Jag hade hoppats mera på hel-färggrant, för jag gillar färger. Men accesoarerna
är iaf färggranna :)


Så här skriver Svea.Stardoll på stardollbloggen:

"Zing! Det fräscha i förra säsongens skarpa vita nyanser börjar kännas lite trist, så att säga. Oavsett om Anna Dello Russos inflytande har stärkt modet världen runt, eller om vi bara var redo för något lite mer "bananas" - eller både och – så behöver våra garderober fräschas upp med lite färg.
Årets vår/sommar-kollektioner, främst från Prada och Stella McCartney, går mot maximalism. Influenserna är allt från Josephine Bakers orädda och glada 20-talsstil till Djungelboken, vilket resulterar i den härliga, färgsprakande kollektionen Fruition. Håll dig uppdaterad i modesvängen med alla fräscha frukter, ekologiskt odlade direkt från Stardolls fruktträdgårdar av mode!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0