Medlemsvillkoren har ändrats

Förlåt för så dålig bloggning men jag var lite sjuk.. ;[

Det här ploppade in i min inkorg nyss på Stardoll. Alltså att reglerna på stardoll har ändrats. Jag tycker det är bra.
För jag tror nog att vissa betalar superstar i smyg. Lite av vad det stog..

3. Personuppgifter och Integritetspolicy (inklusive Integritetspolicy för barn)

För att kunna registrera dig och för att kunna delta som medlem på Stardoll kan vi komma att be dig ge oss följande personuppgifter:

- Ditt för- och efternamn,
- din e-postadress, IM adress
- din förälders e-postadress
- ditt mobiltelefonnummer
- ditt användarnamn,
- din ålder,
- ditt kön,
- land du bor i
- ditt hemtelefonnummer


Det var ju lite bra! :D Ska ni göra det? Om man inte godkänner reglerna så kan man ta bort sitt konto. (Det kommer
bara till dem som är under 13 år. Men jag är ju 13 snart, i november..  Men på mitt stardoll-konto fyller jag år den
30 september.)


Kommentarer
MAGGiE / GiGGA

JAG SOM ÄR 22 PÅ MITT KONTO. :'(

2011-04-16 @ 09:25:37
URL: http://freymy.blogg.se/
lockansana

snella svara!!

hur godkenner man reglerna jag vill inte bli av med min gubbe;C

2011-04-16 @ 18:30:20

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0