Katterna = Uppväxta!


Nu har alla kattungar växt upp. Jag tycker att de inte alls är lika söta som när de var kattungar. Nu är de inte alls söta längre enligt mig. Snart kommer säkert hundarna och de exotiska djuren växa upp. Jag fick ett meddelande av Callie.Stardoll där det stog:


ÖVERSÄTTNING: De växer upp så fort ...

Hallå där min lyckliga stolt klappa en Porter ägare ... Här är en glad påminnelse att ta bilder av din vackra lilla - vilken dag som helst kommer du att märka en tillväxt spurt!

Som det anstår ägare av en värdefull och ovanlig Pet portier kattunge - vi Gifting dig en superexklusiv katt transportören --- bara de lyckliga som äger dessa kattungar som växer i en sådanvacker katter kommer att äga denna lyx djurälskare bagage.

Twinkle, twinkle

Callie
Stardoll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0