Vinnarintervju med Pop_Star_Nea



Hejhej :) Pop_Star_Nea var en av vinnarna i albumstävlingen i min klubb DinPresentation.
Hon vann en vannarintervju:

1. Vad är ni favoritmat? Hm.. Tacos, Kyckling & Ris och Thai mat :]
2. Vad är din favoritfärg? Ljusblå, lila, svart och vit!
3. Vad är ditt drömyrke? Designer, eller ha ett eget klädmärke ♥
4. I vilket land bor du i? Sverige
5. Hur gammal är du? 11år
6. Hur kom du på användarnamnet Pop_Star_Nea? Hm... Det var så att jag gillade Hannah Montana när jag blev medlem och då testade jag med massor som "HannahNea","Star123" och sådant. Men det var inte ledigt... så sen fick det bli Pop_Star_Nea.
7. Om du var känd, vad skulle du vara känd för? Jag vet inte, men på stardoll så skulle jag vija vara känd för min Medoll :D
8. Berätta något vi inte vet om dig.
Hm... det finns nog riktigt mycket men en sak är att
jag har blivit anmäld två gånger .. :(
9. När blev du medlem? 8 dec 2009
10. Vad är det första du gör när du loggar in? Kollar gästboksinlägg, m.m.
11. Hur upptäckte du stardoll? Tror det var via ggg.se !
12. Hur länge är du inne på stardoll per dag? Helger, 3-5 timmar och vardagar 1-4 timar :D
13. Vad är din dröm starpoints frisyr? Den jag har, hehe :D
14. Vad tycker du om klubben DinPresentation? Jättebra klubb! :)
15. Brukar du vinna tävlingar ofta? Ibland, det beror på om jag tar tävlingen på allvar och anstränger mig och så...

Klicka här frö att komma till hennes suite ♥
Klicka här för att komma till hennes blogg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0