Intervju Med Oychiel! :)



1. Hur hittade du stardoll?
Svar: En kompis visade mig. :)
2. Vad är det största stardolldröm, efter 10000 starpoints?
Svar: Jag vet inte riktigt. Ett långsiktigt mål är att bli covergirl, men det kommer jag aldrig bli så man kan sikta på NCG istället. :)
3. Vem är din idol på stardoll?
Svar: Jag har ingen idol på stardoll.
4. Hur hittade du stardoll?
Svar: Svaret finns på fråga 1.
5. Vad är du inne på för andra suiter?
Svar: Facebook, blogg.se... Typ dem. :)
6. Hur länge är du inne på stardoll, per dag?
Svar: På vardagar kanske 2-3h, beror lite på om det är mycket skolarbete eller inte. På helgerna blir det oftast mer.
7. Hur kom du på att starta en stardollblogg?
Svar: Jag ville ha en blogg att skriva ut nyheter, köpta kläder osv. som jag kunde visa andra! :) Därför startade jag min blogg.
8. Du har en underbar suit, vem är din inspirationskälla, när det gäller stardollsuiter? :)
Svar: Tack! Jag har ingen specifik inspirationskälla, man kan säga att jag får inspiration av nästan alla jag besöker. :)
9. Vad är det första du gör när du loggar in? :D
Svar: Om jag orkar kollar jag ****en, och så brukar jag kolla gästboksinlägg och sånt. Sen går jag till olika klubbar.
10. Berätta vad du har vunnit, eller kommit på topplistan i?
Svar:  Jag kom på tredje plats som covergirl en gång, och så har jag hamnat på catwalken ett flertal gånger (varav en gång jag vann!). Varit på broadcast listan två ggr tror jag.

TACK VÄLDIGT MYCKET OYCHIEL, FÖR ATT DU SVARADE PÅ FRÅGORNA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0