Ny presentation

 

 

 

 

_Marielle_


Jag heter Marielle och är 11 år gammal. Mina hobbies är stardoll, friidrott och flöjt. Jag bor i Finland, men kan svenska. Jag älskar lövbiff men min favoritmat hemma är lasagne. Mina favorit ämnen i skolan är modersmål, gympa och slöjd. Jag tycker att matte är mega tråkigt. Jag har två klubbar på stardoll. Om ni beställer via någon av mina klubbar eller via meddelande kan ni få köpa en presentation billigt av mig. Jag har också en blogg tillsammans med några kompisar som heter

thestardollteam.blogg.se

Hoppas ni gillar min sida, scenerys och mitt album. Jag älskar gästbokskomentarer och meddelanden som är skrivna av mina vänner. Det jag inte tycker att är så roligt är tomma vänförfrågningar. Men det är jag knappast ensam om. Det var väl allt jag hade och säga. Hejdå:)

 

 

 

Presentation 100% by Marielle

 

Vad tycker i om min nya presentation?

images/2010/_marielle_s-hlsning_117941291.png


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0