Presentation till bondestam



Bondestam♥

 

Hej jag är bondestam och jag är 10. jag bor i Finland.


Det är 6 personer min familj.



mina bästa vänner är dana-,tussefani,

starvil, dju-12, ferny-00 och djur-12


- Ni får gärna titta på mitt album & mina scenerys


Rösta gärna 5/5 på mig !

Presentation by: _Marielle_

s


Instruktioner till bondestam: Måla presentationen härifrån. Ta i vänster musknapp (Den du klickar med) Dra med vänster muskanpp presentationen till en ny flik där du har din presentation färdigt indragen så att du får rum med den här presentationen. Det kommer att se konstigt ut, men när du sparar presentationen ser det bättre ut. Det kan hända att när du har sparat presentationen kommer under och över presentationen där det står t.e.x Margarin eller bottom. Ta bort det. Du kan lägga in en bild till. Lycka till!

images/2010/_marielle_s-hlsning_117941291.png

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0