9 Saker jag inte kan leva utan

1. Linnet kommer från Khols men tyvärr kan man inte köpa det nu. Linnet är ett av mina favorit linnen och passar till ett par svarta jeans eller vanliga blåa jeans. ÄLSKAR DET ♥
2. Jeans var det första byxorna jag köpte. De passar till alla tröjor. Finns i butiken Stardoll ♥
3. Väskan köpte jag i December. Jag använder den inte så mycket nu för tiden men jag älskar den ändå ♥
4. Alla som gör en sån här listan har alltid detta svarta linnet på listan. Linnet passar till exakt ALLT. Under klänningar, tröjorna. Under Allt ♥
5. Jeans-jackan är köpt för ganska länge sen. Den finns inte i butik men kanske i baazar. Jag älskar den för den passar också till allt. Snygg är den ju så klart också ♥
6. Jeffery Cambell skorna. En dröm. Älskar skorna. Dom är så moderna också. Kommer aldrig att sälja dom. Mina favorit skor ♥
7. De gråa byxorna. Köpte dom i December tror jag. Men alltså. Dom är ju så snygga! Passar till nästan allt och finns i Rio för 6 sd. Dom rekommenderar jag till alla som är ss ♥
8. Gratis skinn-jackan. Fick man i en ''Hannah Montata'' klubb. Den använde jag mycket förut men det blev lite tjatigt. Men den är ändå en av mina favorit jackor ♥
9. Den här väskan köpte jag samtidigt som jag köpte den andra väskan. Jag blev kär i väskorna när jag såg dom. Och i December hittade jag dom i baazar för 4 och 5 sd. Rekommenderar dom till alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0