Gratis Huvudbonad - Endast För Superstar's

Förlåt för att det är varit väldigt lite bloggning av mig de senaste dagarna. Jag har börjat läsa
väldigt mycket, och koncentrera mig mer på skolarbetet, och m.m. Jag har inte orkat sitta vid datorn. :S
På fredagen - söndagen var ju jag på kryssning, och före det har jag varit sjuk jätte länge. Men nu börjar
uppdateringen stiga väldigt mycket! :)


• Gå till: http://www.proxyhideout.com/
• I proxyn's adressfältet skriver du: http://www.stardoll.com/sv/contest/view.php?id=1137
• Sedan loggar du in på medollen du vill ha huvudbonaden på. :)
• Byt sedan ut ordet "view" mot "finish" i proxyns adressfält. (Glöm inte att trycka enter!)
• Klart! :D Nu hittar du huvudbonaden i ditt garderobsrum i suiten! ♥
_______________________________________________________________________________________

Kom ihåg att stänga fliken & logga ut, när du är klar. Att ha proxyn uppe i ett fönster länge kan orsaka virus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0