Ny Bloggare - Pandalisa13

Hejsan Hejsan. Jag heter pandalisa13 och är 11 år och ska börja blogga här. Jag bor i GBG ( Göteborg ). Jag och sipan8 är bästisar IRL. Jag kommer blogga om olicka saker som handlar om stardoll. Jag har en stardoll blogg som du kommer till om du klickar här. Jag har varit medlem sen 2009 med den här dockan. Blev medlem 2004 med en annan docka som hette Ellen996 men den glömde jag logga in på så nu är den borta :(. Visste ni att ss inte fanns då :O. Nu har berättat det mesta om mej, här kommer en bild :































Hoppas att ni tycket att mina inlägg är intressanta :)

Önska mej lycka till ;)



Kommentarer
Lollipoppiellie

Kul! :)<3

2011-03-01 @ 23:20:20

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0