Påminnelse - Tävlingen! :)

Ni får ju inte glömma bort tävlingen, så här kommer en liten påminnelse :)
Här är de som hittills har svarat rätt:

• michelle.mimmie
• _amandis99_
• nordstan
• Bellasmulan
• Pandalisa13
• millan_music
• Lollipoppiellie
• Freymy
• StArlZxZ
• Siggan9
• sweet.mickan
• Laura_fotboll
Marilisa1419
• Stardoll1998Rom
• slmp

Det skulle vara kul om ännu fler skulla anmäla sig! :) Kommentera inlägget om du vill vara med.

Här kommer hela inlägget på nytt om reglerna, priserna, och vad tävlingen går ut på:




Nu ska vi ha en ny tävling på bloggen! Denna gång går det ut på att man ska
hitta denna katt ↑ i min suite. Man behöver inte lyfta på någonting för att hitta den. När ni
har hittat katten så kommenterar ni detta inlägg. Din kommentar kommer inte att
synas, för att jag måste godkänna dem förrän de publiceras. De som har rätt svar så
kommer att vara med i en uttlåttning. Om vinnaren är superstar så får den välja om
jag ska köpa någonting för 15 stardollars ur vinnarens starbazaar, eller så köper jag
presenter för 15 sd. Om vinnaren inte är superstar så köper jag presenter för 15 sd till han/hon.

Regler:

• Man får inte fuska!
• Om du inte hittar katten hur du än söker, så skriver du
det till mig, så kanske jag lägger upp en ledtråd till alla som är med, på bloggen.

OBS; KOM IHÅG ATT SKRIVA VAR DU HITTADE KATTEN!

Priser:

• 15 stardollars, via starbazaar, eller presenter.
• En bloggsvarlåda!


Kommentarer
stardoll1998Rom

Rummet till vänster på 3 våningen.

Nästan under snön bredvid snögubben på vänster sida :)

2011-03-20 @ 17:52:22
URL: http://romisatrdoll.blogg.se/
slmp

Hej! jag hittade katten i det där rummet med snögubbar och isberg och sånt! bakom ett isberg!!

2011-03-21 @ 07:17:53
Anonym

Jag e me

2011-03-21 @ 07:19:33
slmp

Jag e me

2011-03-21 @ 07:19:49

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0