Tävlingen avslutad

Nu tänker jag ha en tävling i bloggen där man kan vinna en bloggsvars inbjudan. Har 1 kvar på min bloggsvar och den tänkte jag lotta ut :).
Tävlingen går till så här :
Ni ska hitta min lilla elefant.
Jag kommer göma den någonstans i min svit. Och den kan vara i det nya rummet :). Och det blev ett kök :D. Den kan ligga varsomhelst rättare sagt. Om ni är med så kommenterar ni bara detta inlägget. Skicka svaret i en kommentar också så jag vet vad ni har svarat :)
Lycka till !!

Nu är tävlingen avslutad och den som vann en bloggsvars inbjudan var *Trummvrivel*
EBBOLINA10 !!!!
Grattis :).
Jag skickar en inbjudan till din e-post. Glöm inte att kolla den bara ;).
För er andra så kommer jag snart att ha en till. Jag har nämligen 2 konton och kan lotta ut uttligare 3 inbjudningar. Nästa vecka har jag nog en till tävling :).
Förlåt att det dröjde men jag glömde av tiden x)

Kommentarer
♥ Ebbolina10 ♥

Tack :)

2011-03-03 @ 19:38:26
URL: http://stardollzzz.blogg.se/
_Marielle_

Grattis :)

2011-03-04 @ 07:16:34
URL: http://thestardollteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0