Vad tycker jag om dej Del 4

Cuteangel5543--*
Ellisen99--*
Stardoll1998Rom--*
_marielle_--*
Meisomy
Cajsa1510
Ebbagustavsson
Lollipoppiellie

Man kan fortfarande anmäla sig :)
Anmäl dig i en kommentar :)
PS. --* betyder klar eftersom överstrycket inte funkar :/

Tyvärr funkade det inte med understräck :/. Men jaja. Marielle är en underbar tjej. Hon har en fin och välgjord svit. Du kör på din egenstil och bryr dej inte om det är någon som tycker den är ful. Det är bra. Du är en av dom medollar jag brukar ta lite inpreations (stavning ?) tips av :). Jag gillar din stil. Albume är som alla andras välgjort och snyggt. Det finns till och med ett smörgåstips!! Coolt. Ska jag prova någon gång :P. Scenerysarna är väldigt fina och välgjorda ( Säger det till allt men det är vad jag tycker!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0