Vinnaren Av Tävlingen...

Nu är det dags att avslöja vinnaren.. Jag skrev upp alla namn på små lappar och satte dem i ett stort guld ägg.
Först drog jag upp 5 stycken, som jag satt i det andra ägget, och sedan drog jag en lapp därifrån.
Och vinnaren blev... Sweet.mickan! Grattis till dig! :) Du vinner en bloggsvars inbjudan, och så får du skicka
ett meddelande till mig om du vill ha presenter för 15 sd eller att jag köper någonting för 15 sd ur din starbazaar.

Facit:
Katten fanns på den 3:dje våningen, i rummet till vänster. Bakom en snöhög. Jag kan avslöja att alla som
ställde upp hittade katten. :)

Jag är superglad att det var många som ställde upp, hela 16 stycken! Därmed blev det deltagar rekord på bloggen. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0