Vinnarintervju med Emma-Lee.hej00



Emma-Lee.hej00 vann en tävling i min klubb Dinpresentation. Här är en vinnarintervju:

1. Vad är ni favoritmat? svar: Tacos e min favoritmat :)
2. Vad är din favoritfärg? svar: Hm, favoritfärg e svårt men svart det passar ju till allt. ;)
3. Vad är ditt drömyrke? svar: Frisör
4. I vilket land bor du i? svar: Sverige
5nd, vad skulle du vara känd för? svar: Jag tror jag skulle vilja vara känd för att vara en berömd designer eller liknande.
8. Berätta något vi inte vet om dig. svar: Jag går i dans, älskar att dansa & vara med kompisar och hitta på roliga saker
9. När blev du medlem? svar: 2009
10. Vad är det första du gör när du loggar in? svar: Kollar gästboksinlägg osv.
11. Hur upptäckte du stardoll? svar: En kompis sa till mig att hennes kusin spelade nåt som hette stardoll, så jag började spela. i början (2008) gjorde jag bara nya medolls hela tiden så fort pengarna tog slut, men sen gjorde jag Emma-Lee.Hej00 och blev nöjd med den ;)
12. Hur länge är du inne på stardoll per dag? svar: 1-2 timmar
13. Vad är din dröm starpoints frisyr? svar: den som e vid 8000 starpoints, dom som vill veta hur den ser ut kan gå in på pettzgirls blogg (pettzgirl.blogg.se) där ser man den på headern ;)
14. Vad tycker du om klubben DinPresentation? svar: Den e kul, speciellt när jag vann en tävling! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0