Vinnarintervju med julia_ge




Hejhej:)
julia_ge vann en scenerytävlingtävling i min klubb DinPresentation. Hon vann en intervju:

1.Vad är ni favoritmat? svar: tacos
2. Vad är din favoritfärg? svar: grön
3. Vad är ditt drömyrke? svar: designer för jag har alltid vilat göra de och min kusin är de
4. I vilket land bor du i? svar: Sverige men ska flytta till japan
5nd, vad skulle du vara känd för? svar: film för att jag har varit med i en film jag vara bara 9 år då när jag var med i en men jag spela inte en huvud person men jag var med
8. Berätta något vi inte vet om dig. svar: som gör så man får grön text på party ***ar bara där
9. När blev du medlem? svar: 2010 så blev jag med
10. Vad är det första du gör när du loggar in? svar: ibland kollar jag i mina klubbar och i folks sviter
11. Hur upptäckte du stardoll? svar: jag vart bara tipsad av stardoll av min gamla vän vi är inte vänner nu
12. Hur länge är du inne på stardoll per dag? svar: hela dagen jag vet jag har inget liv
13. Vad är din dröm starpoints frisyr? svar: 3500 starpoints håret.
14. Vad tycker du om klubben DinPresentation? svar: alla i klubben är så snälla i klubben jag älskar klubben jag tycker flera ska vara med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0