Nytt i Starplaza Archive

Hejhej :) Det har kommit lite nyheter till Starplaza Archive. Jag tycker att det är synd att allt är för superstars, jag är ju inte superstar :[ Det ända jag har är rosetten som jag köpte i starbazaar.  Här är ursprungsbutikerna för kläderna:

Sjalen: Tingeling
T-skjorta: Tingeling
brun klänning: Folk
Vit klänning: Voile
Orange klänning: Bisou
Vit klänning: Bisou
(Osynliga) strumpor: Voile
Grå klänning: Bisou
Silverjacka: Tingeling
Jacka: Tingeling
Tunika: Tingeling
Rosa klänning: Pretty in Pink
Långärmad skjorta: Bisou
Plastklänningen: Fudge
Svart klänning: Rio
Magtopp: Voile
Vit klänning: Voile
Grå kjol: Tingeling

Assecoarer:
Vita skorna: Tingeling
Väska: Rio
Armband: Decades
Rosett: Bisou
Röda skor: Bisou
Handskar: Tingeling
Väskbälte: Rio
Silverskor: Stardoll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0