Snygg MeDoll (Med ett ovanligt namn)


Hejhej :] Idag hittade jag en MeDoll med en aning annorlunda namn... 876540276478302 heter hon och för att inte inlägget ska vara alldeles tråkigt så kan jag berätta att hon har en supersnygg suite :] Kanske inte stardolls finaste, men ändå jättefin. Hon har ett snyggt badrum, en jättefin blomsteraffär och en fin bar i sitt penthouse. Och det är bara tre av de fantaskiska rummen. Jag tipsar om att besöka henne. Klicka här eller på bilden för att besöka henne.

Hennes album är fullt av outfits. Det finaste uppslaget enligt mig är det med pucca designer.

Kollagena är också jätetfina :) Jag älskar dessutom hennes namn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0