Man får mindre pengar med de nya systemet!

Hejhej :)
Nyligen bytte ju stardoll pengasystem för de som inte är superstar. Det har ju visat sig att 10 starcoins är 1 stardollar.

Men nu kan man ju högst få 40 starcoins per dag, och det betyder ju att man får mindre pengar nu! Och man kanske inte vill göra allt som fins på listan som t.ex skapa en klubb. Jag orkar inte tjäna 40 starcoins per dag, jag brukar tjäna så där 12.  Det tar ju jättelänge att tjäna 40 starcoins per dag!

På ett sätt får man ju mera pengar, man kan ju spara dem. Förut med Play & Earn kunde man ju inte spara pengarna. Men med starcoins får man spara men man kan kanske inte köpa det man vill köpa genast...

Hittade ingen lämplig bild till inlägget :[




Kommentarer
ellisen99

Nej, man tjänar inte alls mindre. För man får behålla starcoinsen nästa dag, och så var det inte med play & earn.

2011-05-17 @ 19:51:33
URL: http://stardollkompisar.blogspot.com
Frida

Jag gillar inte det nya systemet för det tar både lägre tid att tjäna ihop och det går typ inte att få mer stardllars men det går att våxla stadollars till starcoins men inte tvärt om :(

2011-05-17 @ 21:24:02
Frida

Jag gillar inte det nya systemet för det tar både lägre tid att tjäna ihop och det går typ inte att få mer stardllars men det går att våxla stadollars till starcoins men inte tvärt om :(

2011-05-17 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

♥Namn:
Kom ihåg mig?

♥E-postadress: (publiceras ej)

♥URL/Bloggadress:

♥Kommentar:

Trackback
RSS 2.0